Doy mi consentimiento para el procesamiento de los datos personales y para recibir información publicitaria, así como acepto la oferta pública, la política de tarifas y reembolsos, y he leído la política de privacidad.
¿Tienes préstamos de más de 8000 euros que se te salieron de control?
Doy mi consentimiento para el procesamiento de los datos personales y para recibir información publicitaria, así como acepto la oferta pública.
Te redirigiremos a Dispon en 3 segundos.
Si no se le redirige automáticamente a Dispon, haga clic en el botón a continuación:
Selectați toate
Confirm că am citit și accept condițiile generale , politica de confidențialitate și politica de cookies .
Sunt de acord cu transferul de date către partenerii cooperanți:
AxiCard
Sunt familiarizat cu politica privind protecția datelor cu caracter personal
Daca cererea mea va fi aprobata doresc sa semnez electronic documentatia de credit, prin serviciul de Semnatura Electronica Avansata oferit de Lleida.Net ai carui termeni si conditii ii accept in mod expres, si sunt de acord ca, anterior semnarii, creditorul sa imi verifice electronic identitatea si sa imi prelucreze astfel imaginea faciala date
Sunt de acord sa fiu contactat de AXI Finance IFN S.A. in scop de marketing/ publicitar/ de promovare, pe toate canalele de comunicare. Pentru selectarea individuală a canalului de comunicare
SMS
Apel telefonic
Curier/Posta
Toate informațiile sunt înregistrate în siguranță. Utilizăm criptare SSL avansată, iar serviciul nostru este protejat de Comodo Secure, securitate profesională pe internet.
Pagina web (În continuare „Website-ul”) este proprietatea societății CashEddy (Nr. de înregistrare: 14955955, cu sediul: Pille 7/2 – 22, Tallinn, 10138, Estonia).
Website-ul culege propunerile financiare ale terților în domeniul acordării de împrumuturi rapide. CashEddy nu furnizează servicii financiare în numele dumneavoastră.
Furnizând informațiile dumneavoastră personale Site-ului web și utilizând serviciile noastre dumneavoastră acceptați și vă angajați să respectați toate Condițiile menționate în continuare. Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții.
Dacă dumneavoastră nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm, nu furnizați informații personale acestui website. Toate produsele și serviciile CashEddy fac obiectul prezentelor Condiții de Folosire a Website-ului.
Acest website este creat doar în scop informativ și nu constituie o ofertă pentru a utiliza produsele și serviciile menționate pe acest website. CashEddy nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la deciziile utilizatorul luate pe baza informațiilor prezentat pe acest website. De asemenea, nu ne asumăm responsabilitate pentru nicio daună pe care ar putea-o cauza folosirea informațiilor expuse pe acest website.
Vă luați angajamentul de a nu utiliza niciun material pe acest website care poate conține viruși, malware sau orice alt component nociv și să nu modificați în niciun fel conținutul website-ului.
Acest website este destinat doar persoanelor majore care îl accesează de pe teritoriul național al României. În acest sens, nu putem garanta că acest website și toate informațiile expuse sunt în conformitate cu legile, reglementările sau restricțiile locale și sunt adecvate pentru a fi utilizate în alte locuri. Utilizatorii care accesează website-ul din afara teritoriului național al României trebuie să cunoască și să îndeplinească regulile, reglementările și restricțiile corespunzătoare.
Dumneavoastră acceptați că sunteți unicul responsabil pentru utilizarea website-ului de către orice utilizator care-l accesează de pe computerul dumneavoastră, precum și pentru respectarea de către dumneavoastră sau de respectivul utilizator a acestor Termeni. Dumneavoastră vă luați angajamentul de a înștiința imediat CashEddy cu privire la orice folosire neautorizată a adresei dumneavoastră de e-mail înregistrată în baza noastră de date sau cu privire la orice altă violarea a siguranței, inclusiv a echipamentului dumneavoastră.
Furnizând informațiile dumneavoastră personale acestui website acceptați că acestea nu vor fi confidențiale, ceea ce ne oferă o licență perpetuă, exclusivă și constantă pentru folosirea, publicarea, reproducerea, modificarea, adaptarea și expunerea lor publică, precum și a traducerii complete sau parțiale a acestora, în conformitate cu principiile de bază ale acestei Politici de Confidențialitate. Ne rezervăm dreptul de elimină fără notificare prealabilă orice informație pe care dumneavoastră o furnizați pe acest website.
CashEddy ia toate măsurile necesare pentru a garanta relevanța conținutului website-ului. Acest website poate conține linkuri către terți, CashEddy nu garantează și nici nu-și asumă responsabilitatea în ceea ce privește exactitatea, coerența, actualitatea și integritatea conținutului informațiilor de la terți de pe acest website și nu își asumă responsabilitatea pentru daunele care rezultă din folosirea conținutului său. CashEddy își rezervă dreptul de a închide acest website fără o notificare prealabilă.
Informațiile de pe acest website au doar un scop informativ și nu constituie recomandări de folosire a tuturor serviciilor oferite pe website. CashEddy nu se face responsabil de nicio daună și prejudiciu direct, accidental, indirect sau penal care rezultă din accesul sau folosirea oricărui conținut al acestui website, inclusiv virușii, indiferent de exactitatea și integritatea respectivului conținut.
Informațiile de pe acest website sunt furnizate „ca atare” și „după disponibilitate”. CashEddy nu garantează că acest website va funcționa fără întreruperi și că nu are erori.
Ne rezervăm dreptul de a schimba acești Termeni și Condiții în orice moment fără notificare prealabilă. Dumneavoastră sunteți unicul responsabil și va luați angajamentul de a verifica periodic Termenii și Condițiile ale acestui Website, precum și a consulta informațiile mai recente. Dacă dumneavoastră utilizați website-ul după ce au fost realizate schimbările, acesta înseamnă că sunteți de acord cu noii Termeni și Condiții. Se recomandă din când în când să imprimați și salvați copie a Termenilor și Condițiilor referitoare la serviciile noastre, de care beneficiați.
Link-urile de pe acest website care conduc pe website-urile terților sunt afișate numai cu scopuri informative. Nu suntem responsabili de conținutul acestora, având în vedere că nu verificăm aceste website-uri. Dumneavoastră sunteți singurul responsabil al folosirii linkurilor către alte pagini web care apar pe website-ul nostru. Vă sugerăm să citiți condițiile de folosire a acestor pagini.
Drepturile de autor, informațiile, materialele și publicarea lor pe acest website sunt proprietatea noastră, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Ne rezervăm toate drepturile de autor, mărcile înregistrate, brevetele și alte drepturi de proprietate intelectuală legate de informațiile si materialele publicate pe website.
Se pot imprima, copia, descărca sau stoca temporar fragmente din acest website pentru uz personal sau pentru a utiliza produsele și serviciile noastre. Nu aveți dreptul de a realiza nicio schimbare.
Orice altă folosire a informațiilor și materialelor de pe acest website, inclusiv folosirea altor pagini web, precum orice mențiune a CashEddy este interzisă fără permisiunea noastră prealabilă scrisă. Cu excepția celor menționate anterioare, nu se pot utiliza semne, logo-uri și mărci comerciale ale CashEddy.
Termenii se supun legilor din Estonia. Legislația engleză va guverna utilizarea acestuia întotdeauna și în caz de litigiu părțile se vor supune în mod irevocabil jurisdicție exclusive a tribunalelor engleze. Ne rezervăm dreptul de a intenta acțiuni legale în țara unde aveți domiciliul sau în fața oricărui alt tribunal competent. Ne rezervăm orice alt drept, chiar dacă nu este menționat în mod expres în acești termeni.
1. Controlorul este Fineddy OÜ este Fineddy OÜ (“Fineddy OÜ”), firma stabilită în Estonia și înscrisă în Registrul Comercial din Estonia cu nr. 14955955.
2. Pentru a contacta Fineddyl OÜ dați click aici. Alternativ, vă rugăm să trimiteți corespondența dumneavoastră la următoarea adresă: Fineddy OÜ Pille 7/2 - 22, Tallinn, 10138, Estonia
3. Pentru a contacta Responsabilul cu Protecția Datelor al Fineddy OÜ, trimiteți un e-mail la: info@casheddy.ro sau la: Responsabilul cu Protecția Datelor Fineddy OÜ Pille 7/2 - 22, Tallinn, 10138, Estonia
4. Fineddy OÜ prelucrează datele personale cu următoarele scopuri:
4.1. îndeplinirea obligațiilor sale contractuale, inclusiv trimiterea datelor către furnizorii de împrumuturi, conform Termenilor și Condițiilor. Temeiul prelucrării datelor personale este prevăzut în articolul 6 alineatul 1 litera b din Regulamentul General privind Protecția Datelor. Contractul încheiat între Fineddy OÜ și o persoană interesată se încheie tocmai cu condiția ca Fineddy OÜ să poată retrimite datele personale furnizate de către partea interesată unui furnizor de împrumut. Vă rugăm, aveți în vedere că nu toate datele furnizate de persoana interesată sunt trimise tuturor furnizorilor de împrumuturi. Diferiți furnizori de împrumuturi solicită date diferite. Totuși, având în vedere că Fineddy OÜ nu știe dinainte cărui furnizor de împrumuturi i se vor trimite datele unui solicitant de date, el colectează date suficiente pentru a se asigura că fiecare furnizor de împrumuturi cu care Fineddy OÜ menține relații profesionale realizează evaluarea inițială aprobând sau nu oferirea împrumutului solicitantului care oferă datele sale relevante (cu scopul de a obține decizia finală, un furnizor de împrumuturi poate solicita date suplimentare, având în vedere principiul reducerii la minim a dimensiunii datelor, Fineddy OÜ nu colectează respectivele date).
4.2. Închiderea conturilor cu partenerii de tranzacții, Temeiul prelucrării datelor personale este prevăzut în articolul 6 alineatul 1 litera f din Regulamentul General privind Protecția Datelor. Furnizorii de împrumuturi plătesc Fineddy OÜ pentru ca acesta să le trimită date și informații cu privire a persoanele interesate care doresc să primească împrumuturi, cu scopul de a le împrumuta bani acelor solicitanți de date. Sumele pe care Fineddy OÜ le plătește propriilor săi furnizori (de exemplu, site-uri web care publică anunțuri despre acest website sau site-uri web care colectează datele personale și le trimit către Fineddy OÜ pentru a le retrimite furnizorilor de împrumuturi) depind de numărul de persoane care accesează acest website prin intermediul respectivilor furnizori.
4.3. luarea acțiunilor necesare pentru prevenirea fraudei Temeiul prelucrării datelor personale este prevăzut în articolul 6 alineatul 1 litera f din Regulamentul General privind Protecția Datelor (și în unele cazuri articolul 6 alineatul 1 litera c din Regulamentul General privind Protecția Datelor). Fineddy OÜ este interesat să nu fie fraudat și poate fi supus unor obligații legale față de furnizorii de împrumuturi pentru a se asigura că nu trimite orice date sau informații, fraude sau informații incorecte furnizorilor de împrumuturi. Chiar dacă nu există o asemenea obligație legală directă, trimiterea de informații despre escroci sau transmiterea de informații incorecte unui furnizor de împrumuturi probabil va determina furnizorul de împrumuturi să finalizeze relația sa cu Fineddy OÜ sau să inițieze acțiuni în justiție împotriva Fineddy OÜ.
4.4. compilarea de date analitice cu privire la folosirea acestui website și a serviciilor furnizate de Fineddy OÜ Temeiul prelucrării datelor personale este prevăzut în articolul 6 alineatul 1 litera f din Regulamentul General privind Protecția Datelor. Efectuarea analizelor este necesară pentru ca Fineddy OÜ să dispună de suficiente informații cu privire la afacerea sa pentru a-și dezvolta și executa planurile de afaceri (de exemplu, informații despre canalele de marketing de succes, informații despre ce caracteristici ale acestui website sunt utilizate de utilizatori, etc.). Acest lucru este necesar, printre altele, pentru a oferi persoanelor interesate un serviciu mai bun
4.5. marketing direct. Temeiul prelucrării datelor personale este prevăzut în articolul 6 alineatul 1 litera f din Regulamentul General privind Protecția Datelor. Fineddy OÜ nu acceptă bani de la persoanele interesate pentru serviciile care sunt puse la dispoziția acestora pe acest website. Având în vedere cheltuielile de marketing în cadrul liniei generale, acest lucru nu ar fi posibil fără marketing-ul direct.
5. Fineddy OÜ nu și-ar putea îndeplini sarcinile stipulate la Termeni și Condiții, dacă persoanele interesate nu completează toate câmpurile din formularul de cerere.
6. În afara datelor cu caracter personal furnizate de către persoana vizată însăși, Fineddy OÜ colectează datele personale care aparțin următoarelor categorii:
6.1. Locația (inclusiv adresa IP) din care și când persoana interesată accesează acest website,
6.2. cum a ajuns utilizatorul pe acest website (de exemplu, prin intermediul unui partener al Fineddy OÜ care a prezentat un anunț despre acest website sau un partener care colectează datele personale ale utilizatorului și apoi le trimite către Fineddy OÜ, etc.), Aceste date sunt obținute de pe website-ul prin care utilizatorul a accesat acest website.
6.3. răspunsul furnizorilor de împrumuturi. Această informație de obține de la furnizorii de împrumuturi.
7. Fineddy OÜ transferă datele cu caracter personal colectate de el însuși destinatarilor care aparțin următoarelor categorii:
7.1. furnizorii de împrumuturi,
7.2. furnizorilor de poștă electronică,
7.3. furnizorilor de servicii SMS,
7.4. furnizorii de analize,
7.5. furnizorilor de servere și acces la rețea (precum Internetul).
8. În plus, subcontractanții Fineddy OÜ din domeniul IT și marketing care prelucrează date cu caracter personal pe aceleași servere unde Fineddy OÜ stochează datele personale pot avea acces la aceste date personale.
9. Fineddy OÜ nu transferă datele cu caracter personal în afara Uniunii Europene.
10. Fără a aduce atingere dreptului persoanei interesate de a se retrage, Fineddy OÜ stochează datele personale pentru mai mult timp pe durata următoarelor perioade:
10.1. o perioadă de zece ani începând cu momentul în care persoana interesată a utilizat și a accesat ultima dată acest website. Stocarea datelor permite persoanei interesate folosirea mai ușoară și simplificată a acestui website și a serviciilor furnizate de Fineddy OÜ (de exemplu, nu este necesar să introducă toate datele din nou pentru a trimite informațiile către furnizorii de împrumuturi). De asemenea, ajută Fineddy OÜ să furnizeze servicii mai bune clienților săi, precum să determine dacă plata este datorată partenerului (de exemplu, nu trebuie plătit un partener care a trimis către Fineddy OÜ un client pe care respectivul partener deja îl trimisese către Fineddy OÜ);
10.2. perioada în care reclamațiile contractuale ale următoarelor contracte se prescriu: contracte între (i) Fineddy OÜ și persoana interesată, (ii) Furnizorii Fineddy OÜ și furnizorii de împrumuturi cărora li s-au trimis informații despre persoana interesată, (iii) Fineddy OÜ și partenerul contractual prin al cărui website persoana interesată a ajuns pe acest website;
10.3. perioada pentru care creditorul trebuie să păstreze informațiile despre împrumutat conform legilor aplicabile (inclusiv legile aplicabile cu privire la spălarea de bani și finanțarea terorismului) când Fineddy OÜ este în afara obligațiilor sale contractuale sau nu față de creditor, corespunzătoare pentru a-l ajuta pe creditor cu colectarea datelor despre persoana împrumutată, informații pe care creditorul trebuie să le păstreze.
11. Persoana împrumutată interesată poate în orice moment să-și retragă consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe care i l-a dat firmei Fineddy OÜ.
12. Fineddy OÜ ia decizii bazate pe procesarea automatizată a datelor personale, inclusiv profilele. Respectivă procesare a datelor este necesară pentru executarea contractului cu persoana interesată sau se bazează pe consimțământul persoanei interesate. Dacă persoana interesată nu acceptă respectiva prelucrare, Fineddy OÜ nu va putea să-i furnizeze serviciile la care se referă acești Termeni și Condiții. Pe de-o parte, respectiva prelucrare este necesară pentru a stabili ordinea în care informațiile sunt transmite furnizorilor de împrumuturi. Fără acesta, Fineddy OÜ nu-și va putea îndeplini sarcinile conform Termenilor și Condițiilor. Pe de altă parte, respectivul consimțământ este necesar pentru a furniza persoanelor interesate comunicările comerciale cu ofertele de împrumuturi consumatorului. De asemenea e necesară excluderea prezentării anumitor materiale de marketing pentru anumite persoane interesate. Fără acesta, Fineddy OÜ nu ar trebui să încaseze bani de la persoanele interesate pentru folosirea website-ului.
13. Persoana interesată are următoarele drepturi:
13.1. să obțină confirmarea de la Fineddy OÜ dacă datele cu caracter personal care îl privesc sunt prelucrate,
13.2. unde sunt prelucrate datele cu caracter personal care îl privesc, să obțină de la Fineddy OÜ informațiile menționate în articolul 15 alineatul 1 din Regulamentul general privind protecția datelor,
13.3. să solicite ca Fineddy OÜ să rectifice datele cu caracter personal incorecte care-i aparțin persoanei vizate,
13.4. să-i furnizeze firmei Fineddy OÜ date suplimentare pentru a completa datele cu caracter personal incomplete referitoare la persoana vizată.
13.5. să solicite ca Fineddy OÜ să șteargă, conform condițiilor stabilite în articolul 17 din Regulamentul general privind protecția datelor, datele personale care aparțin persoanei interesate;
13.6. să solicite ca Fineddy OÜ să restricționeze prelucrarea datelor cu caracter personal care aparțin persoanei interesate în situațiile explicate în articolul 18 alineat 1 din Regulamentul general privind protecția datelor,
13.7. să primească de la Fineddy OÜ, în format.csv, datele personale pe care le-a furnizat către Fineddy OÜ,
13.8. să refuze prelucrarea datelor sale în scopul marketing-ului direct,
13.9. să se opună prelucrării datelor sale când Fineddy OÜ prelucrează datele personale cu scopuri contrare altor interese legitime urmărite de Fineddy OÜ. Fineddy OÜ va înceta prelucrarea cu excepția cazului în care există temeiuri juridice pentru prelucrare care să anuleze interesele, drepturile și libertățile persoanei interesate sau prelucrarea să fie necesară pentru stabilirea, exercitarea și apărarea unor pretenții legale.
13.10. să prezinte o reclamație în fața unei autorități de control.
14. Pentru a exercita oricare dintre drepturile menționate în clauza 13 (cu excepția dreptului de a prezenta a plângere în fața unei autorități de control) persoana interesată trebuie să se adreseze în scris Fineddy OÜ utilizând acest formular. Fineddy OÜ va răspunde cererii fără întârziere și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea solicitării (această perioadă poate, având în vedere circumstanțele, să se prelungească cu două luni). Timpul de răspuns va depinde de cantitatea de solicitări pe care Fineddy OÜ o va primi și de conținutul cererilor în special.
Acest website este proprietatea Access Finance Ltd., o societate înregistrată în Bulgaria sub nr. 202806978. Access Finance este o societate afiliată AXI Finance IFN S.A. (Societatea sau AXI Finance) al cărei client ați devenit în România. Prin urmare, toată informația de pe acest website este furnizată de AXI Finance IFN S.A. Pentru AXI Finance, protecția datelor dvs. cu caracter personal este de importanță capitală. Prin urmare, atunci când accesați website-ul– www.axi-card.ro - și aplicați pentru un împrumut acordat de Societate dorim să vă aducem la cunoștință temeiurile, scopurile, perioadele, condițiile și mijloacele prin care sunt prelucrate datele dvs. cu caracter personal. Respectăm cu strictețe reglementările privind protecția datelor la fiecare operațiune de prelucrare de date cu caracter personal. Regulamentul General privind Protecția Datelor 2016/679 (GDPR) cu privire la protecția persoanelor fizice în materie de prelucrare de date cu caracter personal (accesibil aici - www.eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679&rid=1) se aplică pe teritoriul Uniunii Europene, inclusiv al României, începând cu 25 mai 2018. Acesta vă acordă drepturi sporite în domeniul protecției datelor, ceea ce corespunde cu obligații mai stricte impuse în sarcina noastră; mai multe informații despre acest subiect găsiți mai jos, în prezenta Politică privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (Politica).
În această Politică privind Protecția Datelor cu Caracter Personal “AXI Finance IFN S.A.”, “noi” sau “al nostru” înseamnă AXI Finance IFN S.A., și "dvs.", “al dvs.” și “utilizator” înseamnă vizitatorii website-ului – www.axi-card.ro. Această Politică privind Protecția Datelor cu Caracter Personal explică și guvernează: · cum și când colectăm datele dvs. cu caracter personal și ce tip de informații colectăm; · cum și de ce folosim datele dvs. cu caracter personal; și · drepturile dvs. asupra datelor dvs. cu caracter personal. Vă rugăm să citiți această Politică cu atenție. Prin accesarea și utilizarea acestui website și a serviciilor noastre, confirmați că ați avut ocazia să citiți această Politică în mod corespunzător, că ați înțeles-o și sunteți de acord cu dispozițiile ei. În caz contrar, trebuie să încetați imediat utilizarea acestui website și a serviciilor oferite de noi. Putem modifica această Politică periodic pentru a respecta legile și reglementările aplicabile sau pentru a o adapta cerințelor noastre de business. Vă încurajăm să verificați periodic această pagină pentru cele mai noi informații referitoare la practicile noastre de confidențialitate și la modificările aduse prezentei Politici. Ori de câte ori vom modifica prezenta Politică, vă vom aduce la cunoștință posibilele efecte ale respectivelor modificări, pe scurt și fără întârziere, pe website-ul www.axi-card.ro, precum și la sediul Societății.
1. Câțiva termeni pentru a înțelege mai bine această Politică: - "date cu caracter personal" – înseamnă orice informații legate de o persoană fizică, care separat sau în combinație cu alte informații, pot identifica sau pot conduce la identificarea respectivei persoane. - "persoana vizată" – înseamnă orice persoană fizică în viață care este identificată sau identificabilă prin intermediul datelor cu caracter personal prelucrate. - "prelucrarea datelor cu caracter personal " – înseamnă orice acțiune / operațiune sau set de acțiuni/ operațiuni pe care o (le) desfășurăm sau am putea să o (le) desfășurăm cu privire la datele dvs. cu caracter personal, inclusiv, dar fără a se limita la, colectarea, înregistrarea, organizarea, analizarea, stocarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea acestora. - "operator"– cu privire la datele cu caracter personal pe care le controlează, este vorba de AXI Finance. Definim scopul pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter persnal prin referire la temeiurile juridice ale prelucrării; în principiu, definim și metodele de prelucrare - de exemplu, infrastructura tehnică și aplicațiile folosite pentru prelucrare. Ne asumăm răspunderea pentru siguranța și protecția datelor dvs. cu caracter personal. Aveți în vedere că pentru scopuri de marketing digital AXI Finance acționează ca și operator asociat împreună cu Access Finance Bulgaria întrucât acest website este proprietatea Access Finance. Dată fiind proprietatea asupra website-ului (ca metodă de prelucrare) Access Finance poate avea access la datele dvs. cu caracter personal prelucrate prin intermediul website-ului. Cu toate acestea, toate scopurile operațiunilor de prelucrare sunt stabilite de AXI Finance. Societatea va fi, de asemenea, obligată să asigure respectarea drepturilor dvs. de informare. - "procesator" sau "persoana împuternicită de operator" – este vorba de orice terță parte care prelucrează datele dvs. cu caracter personal conform instrucțiunilor noastre, având în vedere că AXI Finance a definit strict scopul și metodele de prelucrare și a verificat dacă entitatea respectivă îndeplinește cerințele GDPR. De exemplu, o astfel de persoană împuternicită de operator poate fi o agenție care este responsabilă de o campanie de marketing a AXI Finance pe rețelele sociale și care emite rapoarte de succes. - "încălcarea securității datelor cu caracter personal" - înseamnă orice încălcare de securitate care conduce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transferate, stocate sau prelucrate sau la accesul neautorizat la acestea. - "arhive digitale" – website-ul www.axi-card.ro, toate paginile de destinație susținute de Societate, aplicații web, native și mobile accesibile clienților. 2. Cine suntem noi? AXI Finance IFN S.A. este o companie al cărei obiect principal de activitate este acordarea de credite de consum conform art. 14 din legea nr. 93/2009 privind instituțiile financiare nebancare. 3. Cum ne puteți contacta? AXI Finance IFN S.A. are sediul în București, sector 2, bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C, etaj 6, telefon 031.9033. Ne puteți contacta la sediul nostru sau vizitând website-ul www.axi-card.ro. 4. Care este persoana din cadrul organizației responsabilă de protecția datelor mele cu caracter personal și cum o/îl pot contacta? Ofițerul Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) – care poate fi contactat prin e-mail la dpo@axi-card.ro. 5. Tipul, scopul și temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal colectate de Societate: 5.1. Tipuri de date cu caracter personal prelucrate de Societate Utilizăm și colectăm datele dvs. cu caracter personal pentru diferite scopuri, conform celor menționate în secțiunea 5.2. de mai jos. Aveți în vedere totuși că nu toate datele dvs. cu caracter personal menționate mai jos vor fi utilizate pentru toate activitățile de prelucrare. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate în general de Societate sunt: a) date de identificare: nume complet, cod numeric personal, data și locul nașterii, cetățenia(i), toate celelalte informații din documentul de identitate al solicitantului de credit (cartea de identitate națională), stare civilă, copia documentului de identitate al solicitantului de credit (cartea de identitate națională), imaginea facială, vocea (prin înregistrări ale convorbirilor telefonice), semnătura; b) date de contact: adresa de domiciliu, adresa de rezidență, adresa pentru livrarea cardului, număr de telefon, adresă de email; c) informații financiare și informații cu privire la activitatea profesională/ ocupație: locul de muncă/ sursa venitului, tipul contractului de muncă/ alt tip de contract, nivel de senioritate, funcția, ocupația, valoarea venitului lunar, copie a adeverinței de salariu/ alt document care atestă veniturile (cupon de pensie), tranzacțiile efectuate prin contul bancar (tipul tranzacției, plătitor/ beneficiar, sumă și descriere), extras de cont bancar, educație; d) date privind venitul dvs. obținute din baza de date a Agenției Naționale de Administrare Fiscală; e) istoric de creditare, obligații rezultând din credite și finanțări, comportament de plată (respectiv, informațiile obținute de la, și raportate la, Biroul de Credit); f) date privind proprietățile imobiliare ale debitorului, autovehiculele deținute, valoarea facturii lunare de telefonie mobilă; g) date obținute din surse publice și/ sau verificarea datelor declarate (Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Buletinul Procedurilor de Insolvență, portalul instanțelor de judecată, RNPM, etc.); h) date cu caracter personal deținute de părți afiliate cu privire la solicitantul de credit; i) date de pe cardul de credit sau de debit al clientului; j) date despre creditul acordat de Societate – număr unic de identificare al clientului, valoarea creditului, ratele de dobândă și comisioane/ costuri, număr de zile de întârziere, suma minimă de plată, suma totală de plată, informații despre modul de utilizare a cardului și tranzacțiile efectuate cu acesta (inclusiv, valoarea și data tranzacțiilor, tipul tranzacțiilor, sursa fondurilor utilizate pentru anumite tranzacții, beneficiarii plăților etc.), comportament de plată pe parcursul derulării contractului de credit; k) informații despre dificultățile intervenite în executarea obligațiilor dvs. care rezultă din contractul de credit încheiat cu Societatea (cauze, documente doveditoare, durata); l) date geografice: atunci cand autorizați instalarea aplicației mobile AXI Card – date despre locația în care sunt efectuate tranzacțiile cu cardul dvs. AXI și date de geolocație ale dispozitivului dvs. mobil furnizate prin instalarea și/ sau utilizarea aplicației mobile; m) adresa IP și informații privind localizarea până la nivel de oraș/ țară: atunci când semnați electronic contractul de credit/ alte documente cu Societatea; n) date ale browserului – dacă sunteți de acord cu utilizarea de cookies și tehnologii similare pe dispozitivele pe care le utilizați pentru navigarea pe internet – datele obținute despre navigarea dvs. pe website-urile noastre sau pe aplicația mobilă și istoricul de navigare (website-ul accesate și click-uri pe anumite conținuturi), identificatorul dispozitivului, identificatorul de publicitate, adresă IP și versiunea instalată a aplicației; o) date din orice comunicare avută cu dvs.: date obținute de pe chat, corespondență electronică, convorbiri telefonice sau orice alte mijloace electronice de comunicare; p) date necesare pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei: date legate de sancțiunile internaționale, persoane căutate, persoane expuse public, membri de familie/ asociați apropiați ai persoanelor expuse public; q) date obținute sau extrase din analiza și prelucrarea altor date cu caracter personal: utilizăm anumite date cu caracter personal ale dvs. în vederea efectuării de analize și modele matematice în scopuri statistice pentru a combate fraudele, pentru a deduce obișnuințele consumatorilor, preferințele acestora sau intenția de a contracta, pentru a clasifica clienții, pentru a ne îndeplini obligațiile de conformitate, pentru a gestiona și îmbunătăți aspecte operaționale legate de produsele și serviciile Companiei și/ sau pentru a realiza prognoze ale activității comerciale; r) datele unui împuternicit/ mandatar al persoanei vizate (client), dacă este cazul. Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate de AXI Finance doar în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor. Atunci când ne furnizați/ transferați datele dvs. cu caracter personal, declarați că acestea sunt exacte, corecte și actualizate. Furnizarea datelor dvs. cu caracter personal nu este obligatorie, însă refuzul de a le furniza poate să conducă la imposibilitatea Societății de a aduce la îndeplinire solicitările dumneavoastră. Vă informăm că orice acord privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal poate fi retras în orice moment, prin transmiterea unei solicitări scrise prin email la adresa help@axi-card.ro/ sau dpo@axi-card.ro. În funcție de scopul pentru care a fost dat acordul pentru prelucrarea datelor dvs., retragerea acestuia poate împiedica încheierea contractului de credit și acordarea creditului pentru care ați aplicat. De asemenea, vă informăm că, în urma recepționării cererii dvs. de credit pentru cardul AXI, Societatea vă va contacta, pentru a putea presta serviciile pe care le-ați solicitat și pentru stabilirea unei relații juridice, prin apel telefonic, corespondență electronică, mesaje text (SMS) sau mesaje transmise prin platforme precum Whatsapp, în fiecare caz, la detaliile de contact (număr de telefon mobil și adresă de email) pe care le-ați comunicat în cererea completată. Dacă cererea dvs. de credit se va finaliza cu încheierea unui contract de credit pentru cardul AXI, pe durata contractului vă vom transmite mesaje, scrisori, notificări și orice alt tip de comunicări necesare în legătură cu contractul sau executarea acestuia (inclusiv, modificări ale termenilor și condițiilor acestuia, informații despre debitul datorat, campanii dedicate clienților etc.) prin oricare dintre următoarele canale de comunicare: i) mesaje text scurte (SMS) și/ sau mesaje pe platforme electronice (WhatsApp etc.) transmise la numărul de telefon mobil comunicat pentru scopul contactului și/ sau ii) mesaje electronice (emailuri) transmise la adresa de email pe care ne-ați comunicat-o, și/ sau iii) notificare în contul dvs. personal pe de pagina de internet https://axi-card.ro/ și/ sau iv) mesaje și notificări de tip “push” în Aplicația Mobilă AXI Card. Indiferent care va fi canalul de comunicare ales de Societate, prin acceptarea prezentei Politici, se consideră că ați acceptat și sunteți de acord cu respectiva alegere. 5.2. Temeiurile legale în baza cărora Societatea prelucrează datele dvs. cu caracter personal Activitățile de prelucrare a datelor pe care le efectuăm cu datele dvs. sunt variate și bazate pe temeiuri legale diferite, după cum urmează: a) încheierea, semnarea și executarea unui contract/ a altui document; b) respectarea/ îndeplinirea de către Societate a obligațiilor legale și de conformitate care îi revin; c) acordul dvs.; d) interesul legitim al Societății. 5.3. Scopurile pentru care Societatea prelucrează date cu caracter personal a) identificarea solicitantului de credit/ clientului, verificarea identității acestuia, aplicarea oricăror alte măsuri de cunoaștere a clientelei și realizarea evaluării individuale de risc, conform legislației pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor și finanțării terorismului și politicilor și procedurilor interne ale Societății; b) verificarea informațiilor furnizate de solicitantul de credit și prevenirea fraudelor; c) analiza de credit și solvabilitate a solicitantului de credit/ clientului; d) semnarea contractului de credit/ altor documente cu Societatea; e) executarea de către Societate a obligațiilor sale și exercitarea drepturilor care îi revin în baza contractelor de credit încheiate cu clienții; f) livrarea cardurilor AXI către clienții Societății; g) crearea unui cont personal pe website-ul Societății și/ sau în aplicația mobilă AXI Card; h) monitorizarea comportamentului de plată al clienților; i) monitorizarea și analiza comportamentului tranzacțional al clienților și a tranzacțiilor efectuate cu cardul AXI pentru respectarea reglementărilor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului; j) recuperarea și/ sau vânzarea (cesiunea) creanțelor Societății rezultând din contractele de credit încheiate; k) verificarea și validarea cardului de debit/ credit al clientului pentru transferul unei sume parțiale din limita de credit și/ sau plata obligațiilor datorate Societății de către client; l) stabilirea și menținerea contactului cu solicitantul de credit/ clientul; m) furnizarea către solicitantul de credit/ client a serviciului/ produsului solicitat și/ sau asigurarea asistenței necesare înainte de semnarea contractului și pe parcursul relației contractuale; n) garantarea drepturilor consumatorilor conform legislației aplicabile, asigurarea probei conversațiilor și îmbunătățirea experienței consumatorilor; o) procesarea și furnizarea de răspunsuri la solicitările clienților pentru exercitarea drepturilor lor, solicitări de informații și/ sau reclamații; p) soluționarea cererilor clienților pentru suspendarea/ rescadențarea/ restructurarea obligațiilor de plată datorate Societății; q) întocmirea de analize și rapoarte interne în scopuri statistice; r) întocmirea și menținerea contabilității și respectarea obligațiilor de raportare care revin Societății conform legislației; s) oferirea și promovarea produselor și serviciilor Societății, transmiterea de mesaje publicitare și de marketing, facilitarea participării solicitantului de credit/ clientului în campanii de marketing/ promoționale sau sondaje organizate de Societate; t) transmiterea datelor către alte societăți pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale; u) distribuția de asigurări. 6. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul supravegherii video și prin înregistrare telefonică Societatea, în conformitate cu prevederile GDPR, ale Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor și ale HG nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, administrează, în condiții de siguranță, datele personale care sunt furnizate prin intermediul sistemului de supraveghere video, exclusiv în scop de monitorizare și asigurare a securității persoanelor, spațiilor și bunurilor mobiliare și/ sau imobiliare ale Societății. Cu ajutorul acestui sistem se controlează accesul în incinta sediului Societății, se asigură securitatea bunurilor și siguranța persoanelor – angajați sau vizitatori, precum și a proprietăților deținute, dar și buna administrare și funcționare a activităților desfășurate la sediul Societății. În plus, sistemul de supraveghere video ajută la prevenirea, detectarea și investigarea furturilor de echipament sau de bunuri deținute de Societate, precum și la prevenirea, detectarea și investigarea riscurilor și amenințărilor la adresa tuturor persoanelor care se află în locația supravegheată. Prin intermediul sistemului de supraveghere video Societatea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal referitoare la imagini. Sistemul de supraveghere nu are ca scop de prelucrarea imaginilor pentru creare de profiluri. Durata de stocare a datelor obținute prin intermediul sistemului de supraveghere video este proporțională cu scopul pentru care se prelucrează datele, iar imaginile sunt stocate pentru o perioadă care nu depășește 30 de zile. Datele cu caracter personal prelucrate sunt destinate utilizării de către Societate și sunt comunicate, dacă este cazul, autorităților/ instituțiilor publice centrale/locale autorizate, în conformitate cu legislația în vigoare. Societatea poate înregistra apelurile telefonice către/de la Societate, purtate de Societate /Împuterniciții săi cu dvs. și/sau celelalte Persoane Vizate, indiferent de persoana care a inițiat apelul, și poate păstra aceste înregistrări cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Înregistrările astfel obținute vor fi utilizate de Societate în scopul încheierii și executării a contractelor de credit încheiate cu dvs., al investigării anumitor situații apărute în derularea sau în legătură cu acesta, precum și în fața autorităților publice, instituțiilor publice sau în instanță în ipoteza unor reclamații/ plângeri/ litigii rezultate din sau în legătură cu, contractele respective, după caz. De asemenea, înregistrările telefonice vor putea fi transmise, în condițiile legii, autorităților cu atribuții privind apărarea persoanelor, proprietății private și publice, prevenirea, descoperirea și sancționarea infracțiunilor. 7. Cât timp vor fi stocate datele mele cu caracter personal? Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe perioadele de timp necesare pentru atingerea scopurilor pentru care au fost colectate. După atingerea scopurilor pentru care au fost colectate, datele dvs. cu caracter personal vor fi distruse imediat. În cazul în care, după atingerea scopurilor, decidem să stocăm datele dvs. cu caracter personal pentru scopuri statistice, acest lucru se va face sub forma stocării de date anonime care nu vă vor putea identifica în vreun fel. AXI Finance va lua toate măsurile tehnice și organizatorice pentru distrugerea datelor care nu mai sunt necesare, exceptând situațiile în care: există temeiuri legitime pentru AXI Finance să le prelucreze pentru o perioadă mai lungă de timp, formulați o solicitare pentru restricționarea prelucrării conform drepturilor dvs. menționate mai jos sau există un alt scop al prelucrării compatibil cu cel inițial despre care veți fi informat în timp util. AXI Finance va stoca datele cu caracter personal colectate pentru următoarele perioade: a) dacă datele sunt prelucrate în temeiul unei solicitări de credit - pentru o perioadă de 2 ani de la data cererii dvs. de credit, indiferent dacă renunțați la solicitare, solicitarea este respinsă sau oferta de creditare este refuzată și contractul de credit nu se încheie; b) dacă datele sunt prelucrate în temeiul unui contract de credit – pe durata contractului de credit și pe o perioadă de cinci ani care va începe să curgă de la data de 1 ianuarie a anului calendaristic următor datei încetării contractului de credit; c) dacă datele sunt prelucrate pe baza de acord (consimțământ) - până la retragerea explicită a acordului (consimțământului); d) dacă datele sunt prelucrate pentru protecția drepturilor și a intereselor Societății, care prevalează în mod legitim față de interesele persoanelor fizice - până la dispariția drepturilor și/sau intereselor respective ale Societății; e) înregistrările convorbirilor telefonice – vor fi stocate într-o arhivă securizată pentru o perioadă de minim 5 ani. Persoanele care asigură mentenanța sistemelor informatice ale AXI Finance în România și/ sau Bulgaria, precum și personalul special autorizat din departementele de call center și asistență clienți în România și Bulgaria vor avea acces la datele dvs. cu caracter personal din cuprinsul convorbirilor telefonice; f) acordurile pentru consultarea bazei de date ANAF - se vor păstra pentru o perioadă de 8 ani de la data semnării. După expirarea perioadelor de timp menționate, dacă nu mai există un alt temei pentru prelucrarea datelor, acestea vor fi șterse/ distruse. În scopul obținerii și analizării informațiilor legate de produsele și serviciile financiare ale Societății și în vederea îmbunătățirii acestora, Societatea poate șterge doar o parte din aceste date. În aceste cazuri, vom continua să stocăm acele date cu caracter personal care nu permit identificarea persoanelor fizice. 8. Sursa din care primim datele dvs. Cele mai multe informații le primim de la dvs. fie la momentul formulării cererii de credit, pe parcursul analizei cererii dvs. sau atunci când ne contactați (de exemplu, la Departamentul Relații cu Clienții, Departmentul Reclamații sau la Departamentul Colectare). De asemenea, putem primi date din cadrul Grupului MFG (grupul din care AXI Finance IFN S.A. face parte) sau obtinem date din alte surse externe - Sistemul Biroului de Credit, baza de date A.N.A.F, baza Asigurați CAS, angajatorul dvs. etc. 9. Datele mele cu caracter personal vor fi accesibile și unor terțe părți? 9.1. AXI Finance va divulga datele dvs. cu caracter personal către Terțe Părți[1] doar în scopul prevenirii fraudelor, a evaluării solvabilității, în temeiul legii, în executarea unui contract și/ sau conform celor de mai jos. În acest sens, vă informăm că AXI Finance a semnat un acord de prelucrare în comun a datelor cu Easy Asset Management S.A. în baza căruia operatorii asociați schimbă între ei date cu caracter personal privind persoana solicitanților de credit în vederea prezentării unor oferte de creditare, cu respectarea prevederilor legale și cu acordul dvs. Schimbul de date cu caracter personal menționat în teza precedentă este manual și se realizează pe cale electronică securizată. 9.2. În cazul clienților care folosesc serviciile financiare oferite de Societate, și anume li se acordă un credit care poate fi utilizat doar prin cardul de credit AXI, datele lor cu caracter personal sunt transferate și prelucrate și de prestatorul de servicii de plată și emitentul cardului Easy Payments Services Ltd., UIC 204112059, cu sediul în Jawaharlal Nehru blvd. nr. 28, etaj 2, birourile 40-46, 1324, Sofia, Bulgaria. Easy Payments Services Ltd. este un operator de date independent și prelucrează datele cu caracter personal ale clienților pentru scopul emiterii și gestionării instrumentului de plată care este cardul AXI și pentru executarea tranzacțiilor de plată realizate de client cu cardul AXI. Informații detaliate despre operațiunile de prelucrare date realizate de Easy Payments Services Ltd. pot fi regăsite pe website-ul acestei societăți - https://easyps.bg/end-user-privacy-policy. 9.3. AXI Finance IFN S.A. a semnat acorduri de prelucrare în comun a datelor cu intermediari de credite (brokeri), conform legii române și afiliați care furnizează servicii de colectare leaduri. Fiecare intermediar de credite, în calitate de operator asociat, va prezenta produsul de creditare al Societății către potențiali clienți, va realiza informarea precontractuală a potențialilor clienți și le va oferi orice explicații necesare conform legislației aplicabile (în particular, OUG nr. 50/ 2010 privind contractele de credit pentru consumatori), va primi cererile (solicitările) pentru Cardul AXI, va identifica potențialii clienți, va colecta datele cu caracter personal ale acestora și documentele necesare în vederea transmiterii acestora către Societate pentru evaluarea solicitărilor de credit, va asigura demersurile necesare pentru ca Societatea și clientul să încheie contractul de credit. Schimbul de informații (date cu caracter personal ale persoanelor vizate) între Societate și intermediarul de credite se va realiza conform proceselor antemenționate prin mijloace electronice securizate cu aplicarea de măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare. Afiliații care furnizează servicii de colectare leaduri doar colectează datele cu caracter personal ale potențialilor clienți interesați să aplice pentru Cardul AXI și transferă aceste date către Societate prin metode electronice sigure și cu aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate. 9.4. Următoarele categorii de persoane/ entități, care pot fi Procesatori (persoane împuternicite de Societate), operatori asociați sau operatori independenți în baza contractelor încheiate cu Societatea, pot avea de asemenea acces la datele dvs. cu caracter personal, și anume: - persoanele care asigură mentenanța sistemelor informatice ale Societății aflate în Bulgaria și România; - persoanele însărcinate cu activități legate de întocmirea, tipărirea, redactarea, livrarea (inclusiv prin SMS, mijloace electronice, poștă, curier) documentației de credit încheiată între Societate și clienții săi, precum și a oricăror altor documente, notificări, înștiintări de plată sau orice altă corespondență scrisă adresată de Societate clienților săi; - persoanele însărcinate cu activități legate de emiterea instrumentelor de plată; - entități cărora Societatea le poate vinde (cesiona) creanțele împotriva clienților săi: - persoane/ entități care, în baza unui contract încheiat cu Societatea, oferă asistență în promovarea produselor financiare oferite de Societate (inclusiv marketing direct etc.); - persoane/ entități care, în baza unor contracte încheiate cu Societatea, furnizează Societății servicii de asistență juridică, servicii de contabilitate și servicii informatice necesare în cursul activității Societății; - entități care, în baza unor contracte încheiate cu Societatea, furnizează servicii de call center și asistență clienți; - entități care, în baza unor contracte încheiate cu Societatea, furnizează servicii pentru administrarea și colectarea creanțelor datorate Societății de clienții acesteia, în fiecare caz, în numele și pe seama Societății; - entități care, în baza unor contracte încheiate cu Societatea, furnizează servicii de colectare, încasare, intermediere de plăți; - societățile de asigurări care oferă produse de asigurare auxiliare Cardului AXI; - entitatea care furnizează serviciul de semnare electronică către clienții Societății (Lleidanetworks Serveis Telemàtics S.A.); - partenerul extern care furnizează servicii pentru verificarea electronică a identității clienților Societății (Onfido Limited). În fiecare caz, Societate asigură faptul că sunt transferate către entitățile menționate mai sus, doar datele cu caracter personal de care respectiva entitate are nevoie pentru prestarea serviciilor asumate față de Societate sau, în cazul activității de intermediere (distribuție) de asigurări – Societatea va transfera către societățile de asigurări doar datele cu caracter personal ale clienților săi care sunt necesare pentru încheierea contractelor de asigurare. 9.5. AXI Finance prelucrează, de asemenea, datele cu caracter personal ale clienților săi în calitate de Persoană Împuternicită în legătură cu activitatea de administrare a asigurărilor. AXI Finance furnizează servicii de administrare/ gestionare a asigurărilor pentru societățile de asigurări care oferă un produs de asigurare auxiliar Cardului AXI. AXI Finance și societățile de asigurări au semnat un acord de prelucrare a datelor care documentează termenii și condițiile activităților de prelucrare desfășurate de AXI Finance și categoriile de date cu caracter personal prelucrate de AXI Finance ca și Persoană Împuternicită (i.e. datele personale ale asiguraților, date despre datoriile asiguraților față de AXI Finance, date speciale – date privind sănătatea asiguraților, date privind statutul socio-profesional al asiguraților, date privind contractul de asigurare și contractul de credit încheiat cu AXI Finance, semnătura). 9.6. Societatea poate furniza datele dvs. cu caracter personal și către autorități și instituții publice (inclusiv, dar fără a se limita la, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Agenția Națională de Administrare Fiscală, Banca Națională a României, Autoritatea Națională de Integritate, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, Oficiul Național pentru Prevenirea și Combaterea Spălării Banilor, instanțele judecătorești, organele de cercetare penală, organe de poliție), în baza obligațiilor legale care îi revin sau către auditori ai Societății dacă acele informații sunt solicitate în baza unor temeiuri legale. De asemenea, Societatea va furniza, în mod regulat, date cu caracter personal ale debitorilor săi către Biroul de Credit, în virtutea obligației sale legale și contractuale. În plus, în vederea obținerii informațiilor preliminare necesare pentru încheierea și/ sau executarea contractului de credit (respectiv, pentru efectuarea de verificări și primirea de informații din surse externe și independente) datele cu caracter personal ale solicitanților de credit (în particular, nume și cod numeric personal) pot fi transmise de Societate către angajatori ai solicitanților de credit. AXI Finance nu va efectua transferuri de date cu caracter personal către terțe țări sau organizații internaționale din afara Uniunii Europene. 10. Cum vă protejăm datele cu caracter personal? Pentru a asigura protecția adecvată a datelor Societății și ale clienților săi, implementăm toate măsurile organizatorice și tehnice prevăzute în legislația română privind protecția datelor cu caracter personal și în Regulamentul General privind Protecția Datelor. Societatea a creat structuri menite să prevină abuzul și breșele de securitate, și a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor care susține procesele legate de protejarea și asigurarea securității datelor dvs. În scopul asigurării unei securități maxime în timpul prelucrării, transferului și stocării datelor dvs., putem folosi mecanisme suplimentare de protecție, cum ar fi criptarea, pseudonimizarea etc. 11. Datele mele cu caracter personal sunt supuse unor luări de decizii automate, inclusiv crearea de profiluri? 11.1. Da. Societatea vă poate prelucra datele cu caracter personal în mod complet automat, inclusiv prin crearea de profiluri, prin evaluarea comportamentului dvs. și a altor concluzii despre diferite aspecte personale care vă privesc - în scopul prevenirii fraudelor, a oferirii de noi produse și în scopuri de marketing, respectiv - pentru a vă transmite cele mai potrivite comunicări de marketing și publicitare ținând cont de caracteristicile dvs. personale și de interesele dovedite în trecut. În niciunul din aceste cazuri, crearea de profiluri nu va avea un efect semnificativ asupra dvs. 11.2. În plus față de cele de mai sus, trebuie să știți că puteți fi supus unei prelucrări (decizii) complet automate, inclusiv creare de profiluri, în scopul îndeplinirii unor obligații legale care îi revin Societății, inclusiv pentru stabilirea valorii creditului care ar fi potrivită pentru dvs. În aceste situații, avem obligația de a vă explica logica prelucării/profilării automate în câțiva pași simpli. Datele dvs. vor fi examinate ca un întreg și individual pentru o conexiune statistică semnificativă cu evenimente identificate drept condiții de mare risc ale clientului - ne-plată, fraudă. Criteriile vor fi selectate pe baza unor algoritmi de calcul, iar rezultatul va fi un model matematic sumarizat prin care se evaluează probabilitatea materializării acelor riscuri în cazul unui client anume. Motivele prelucrării sunt legate de încheierea unui contract de credit. Având în vedere numărul de solicitări de credit și amplitudinea activităților Societății, evaluarea solvabilității care este obligatoriu a fi realizată în baza Regulamentului BNR nr. 17/2012 privind anumite condiții de creditare, nu ar putea fi realizată în alt mod fără a atrage întârzieri semnificative. În acest caz, dacă nu sunteți mulțumit de decizia comunicată, aveți dreptul să solicitați o analiză a deciziei de către un expert în credite al Societății care are competențele necesare.
1. Declar faptul ca in eventualitatea unei decizii de creditare pozitive din partea Axi Finance IFN S.A. in calitate de Creditor, sunt de acord in mod expres sa primesc de la Creditor si sa circul intre mine si Creditor orice declaratii si documente privind acordarea creditului solicitat, prin mijloace de comunicare la distanta (e-mail, SMS, etc.). De asemenea, sunt de acord ca toate declaratiile si confirmarile mele privind incheierea contractului de credit sau modificari ale acestuia sa fie facute prin mijloace de comunicare la distanta, fara prezenta fizica simultana a partilor, iar respectivele declaratii si confirmari vor fi considerate ca fiind semnate de mine olograf si vor avea ca efect obligarea mea fata de Creditor conform termenilor si conditiilor acestora. Contractul de credit de consum cu Axi Finance IFN S.A. semnat cu semnatura electronica va fi un contract de credit incheiat la distanta, conform OUG nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori. In cazul obtinerii aprobarii pentru un credit din partea Axi Finance IFN S.A., declar ca voi semna si voi confirma acordul meu asupra termenilor si conditiilor contractului de credit care imi va fi trimis, prin introducerea codului OTP primit prin SMS pe numarul de telefon mobil declarat Creditorului, in conformitate cu Termenii si Conditiile pentru Utilizarea Serviciului de Semnatura Electronica Avansata oferit de Lleida. Net:
Prin bifarea acestei casute sunteti, de asemenea, de acord cu urmatoarele:
· Declarati faptul ca ati fost informat si sunteti de acord ca Axi Finance IFN S.A. sa transfere datele dvs. cu caracter personal (nume complet, data nasterii, adresa de e-mail, adresa, cod numeric personal, numar de telefon) catre Lleidanetworks Serveis Telemàtics S.A., o societate inregistrata in Regatul Unit, cu sediul in Birchin Court, 20 Birchin Lane, Londra EC3V 9Dj, cu numar de TVA GB899234272 (in continuare LLEIDA.NET) in calitate de operator de date cu caracter personal, pentru scopul si in legatura cu furnizarea serviciului de Semnatura Electronica Avansata si intelegeti si sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, cu Politica si Declaratia de Practica a LLEIDA.NET pentru Semnatura Electronica Avansata si pentru Serviciul de Atestare si Certificare a Comunicarilor Electronice Inregistrate, publicate pe https://lleida.net/policies , precum si cu faptul ca datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate in conformitate cu descrierea din https://www.lleida.net/en/data-protection.
Va dati acordul explicit ca Axi Finance IFN S.A. sa colecteze si sa stocheze pentru o perioada minima de 5 ani sau pentru orice alta perioada de timp prevazuta de dispozitiile legale locale, pentru scopul executarii de Contracte Electronice, Semnaturi Electronice sau Comunicari Electronice, toate datele cu caracter personal necesare pentru inregistrare (dovada identitatii, nume si prenume, data nasterii, cod numeric personal, adresa de email si numar de telefon), cu respectarea deplina si conform dispozitiilor GDPR si ale celorlalte reglementari legale in materie de protectie a datelor cu caracter personal din jurisdictia in care sunteti inregistrat.
· Declarati ca datele cu caracter personal necesare pentru inregistrare pe care le-ati furnizat sunt corecte, si mai specific, declarati faptul ca numarul dvs. de telefon mobil si adresa dvs. de email sunt corecte si alocate exclusiv dvs. In cazul in care intervin modificari cu privire la numarul de telefon mobil sau adresa de email pe care le-ati furnizat catre Axi Finance IFN S.A., aveti obligatia de a comunica imediat catre Axi Finance IFN S.A. respectiva modificare.
· Sunteti de acord sa primiti comunicari si sa comunicati cu Axi Finance IFN S.A. prin SMS, email, serviciul web de mesagerie, in legatura cu serviciul de Semnatura Electronica Avansata furnizat de LLEIDA.NET.
· Sunteti de acord cu incheierea de Contracte Electronice si cu generarea Semnaturii Electronice utilizand serviciile de SMS, email, mesagerie web. In concret, sunteti de acord si acceptati generarea de Semnaturi Electronice prin furnizarea, astfel cum se va solicita de catre sau in numele Axi Finance IFN S.A. si pentru scopul exprimarii acordului sau semnaturii dvs., unui cod unic sau OTP primit prin SMS si/ sau email.
· Sunteti de acord si declarati faptul ca dispozitivul dvs. mobil pentru gestionarea si accesarea mesajelor de tip SMS primite pe numarul de telefon mobil declarat de dvs. sau pe celelalte dispozitive prin care gestionati si accesati mesajele de tip email primite pe adresa de email declarata de dvs., sunt intotdeauna in controlul dvs. exclusiv atunci cand incheiati Contracte Electronice sau aplicati Semnaturi Electronice, si ca niciunul dintre SMS-urile sau email-urile primite de dvs. pentru a incheia Contracte Electronice sau pentru a aplica Semnaturi Electronice nu va fi niciodata dezvaluit catre sau, accesat de, o terta parte.
· Declarați faptul că dețineți suficiente informații, cunoștințe, abilități și resurse (i) pentru a acționa în calitate de Semnatar într-un proces/ serviciu care implică un Contract Electronic și o Semnătură Electronică, astfel cum acest serviciu este oferit de Axi Finance IFN S.A., și (ii) pentru a vă exprima expres și în mod liber voința de a accepta sau de a refuza încheierea respectivului Contract Electronic și utilizarea respectivei Semnături Electronice.
· Aveti dreptul de a accesa Evidenta Documentara (dovada) a Semnaturii dvs. Electronice. Aceasta dovada va fi furnizata de Axi Finance IFN S.A. sub forma unui document pdf., cu Marca Temporala a, si semnat electronic de, LLEIDA.NET, cu un cod unic de identificare a Documentului si cu toate informațiile relevante privind Semnatura Electronica realizata si Documentul(ele) semnat(e). Puteti solicita aceasta dovada de la Axi Finance IFN S.A., prin email, iar Axi Finance IFN S.A. nu va refuza, neintemeiat, sa dea curs solicitarii dvs. In cazul refuzului Axi Finance IFN S.A., dvs., reprezentantii dvs. legali sau succesorii dvs. pot formula o solicitare direct catre LLEIDA.NET, prin email, la info@lleida.net.
· Puteti valida acuratetea (corectitudinea) Evidentei Documentare prin verificarea integritatii Documentului pdf., a marcii temporale si a valabilitatii documentului care atesta Semnatura Electronica a LLEIDA.NET, prin utilizarea mecanismelor standard destinate acestui scop, cum ar fi CRL, OCSP sau prin utilizarea oricarei aplicatii care realizeaza o asemenea verificare (eg: Adobe Acrobat Reader).
2. Declar ca sunt familiarizat cu procesul de semnare electronica a documentatiei de credit cu Axi Finance IFN S.A. si anume:
(i) Dupa ce cererea de credit este transmisa catre creditor, acesta va efectua o analiza a solvabilitatii solicitantului.
(ii) Inainte de incheierea documentatiei de credit, creditorul va furniza imprumutatului, pe adresa sa de email indicata in cererea de credit, Formularul Standard la nivel European privind Creditul de Consum incluzand limita de credit aprobata sau limita de credit preaprobata (in cazul imprumutatilor ale caror venituri sunt verificate in baza de date a ANAF), in format pdf.;
(iii) Dupa aprobarea sau preaprobarea (in cazul imprumutatilor ale caror venituri sunt verificate in baza de date a ANAF) cererii de credit a imprumutatului, creditorul va verifica electronic identitatea imprumutatului conform termenilor si conditiilor pentru verificarea electronica a identitatii si a Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal a Axi Finance IFN S.A.;
(iv) Daca procesul de verificare a identitatii este finalizat cu succes, creditorul ii va trimite imprumutatului, in vederea semnarii, contractul de credit, contractul cadru pentru emiterea si utilizarea Cardului Axi (avand atasate comisioanele pentru utilizarea Cardului Axi) si, daca este cazul, acordul pentru verificarea venitului imprumutatului in baza de date ANAF. Documentele mentionate anterior vor fi transmise in format pdf. putand fi salvate pe computerul imprumutatului. Daca imprumutatul decide sa semneze documentele primite de la Axi Finance IFN S.A. acesta va confirma si accepta termenii si conditiile respectivelor documente conform pct. 1. de mai sus.
Declar ca am luat la cunostinta faptul ca acordul exprimat prin bifarea acestei casute este informat, exprimat in mod liber si voluntar si poate fi retras in orice moment prin apel telefonic la numarul 031 90 33 sau prinemail la help@axi-card.ro / dpo@axi-card.ro. Astfel, in cazul in care nu doresc sau nu pot sa inchei contractul de credit prin mijloace de comunicare la distanta, voi informa Axi Finance IFN S.A. in mod corespunzator si creditorul imi poate oferi posibilitatea de a semna contractul de credit pe hartie, cu semnatura olografa.
Prin bifarea acestei casute iau la cunostinta necesitatea prelucrarii datelor mele biometrice (imaginea faciala) de catre Axi Finance IFN S.A. pentru verificarea electronica a identitatii mele inainte de semnarea electronica a documentatiei de credit si am luat la cunostinta urmatoarele:
. operatorul datelor este Axi Finance IFN S.A. (o institutie financiara nebancara care poate fi contactata prin telefon la 031 90 33 sau prin email la help@axi-card.ro). Operatorul a numit un ofiter responsabil cu protectia datelor care poate fi contactat la adresa dpo@axi-card.ro;
2. scopul prelucrarii datelor mele biometrice (imaginea faciala) este verificarea electronica a identitatii mele anterior semnarii electronice documentatiei de credit cu Axi Finance IFN S.A. Verificarea identitatii este un pas esential si obligatoriu pentru prevenirea si limitarea fraudelor, a furtului de identitate si a utilizarii de documente false sau contrafacute. Axi Finance IFN S.A. este obligata sa verifice si sa confirme identitatea clientilor sai conform legislatiei privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului;
3. temeiul prelucrarii datelor mele biometrice (imagine faciala) este acordul meu. Acordul poate fi retras in orice moment prin apel telefonic lanumarul 031 90 33 sau prin trimiterea unei solicitari pe email lahelp@axi-card.ro/ dpo@axi-card.ro. Daca in orice moment pe parcursul procesului de verificare a identitatii, decid ca nu sunt de acord cu prelucrarea datelor mele biometrice, trebuie sa inchid imediat sesiunea de lucru si sa informez Axi Finance IFN S.A. despre retragerea acordului. Retragerea acordului pentru prelucrarea datelor biometrice in vederea verificarii electronice a identitatii mele va avea drept consecinta imposibilitatea semnarii electronice a documentatiei de credit cu Axi Finance IFN S.A. Retragerea acordului nu va afecta legalitatea si legitimitatea operatiunilor de prelucrare efectuate pe baza acordului meu, anterior retragerii acestuia;
4. procesul de verificare electronica a identitatii va implica urmatorii pasi:
(i) dupa aprobarea sau preaprobarea (in cazul imprumutatilor ale caror venituri sunt verificate in baza de date a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala) cererii de credit, voi primi pe numarul meu de telefon mobil comunicat creditorului un SMS cu un link catre pagina web dedicata, pentru initierea procesului;
(ii) va fi necesar sa fac si sa incarc pe website-ul dedicat o poza (fotografie) a cartii mele de identitate si o poza (fotografie) a fetei mele (fotografie tip selfie);
(iii) fotografia cartii mele de identitate va fi verificata din perspectiva riscului de contrafacere/ falsificare printr-o aplicatie software oferita creditorului de un furnizor extern (Onfido Limited);
(iv) imaginea mea faciala din cartea de identitate va fi comparata cu fotografia tip selfie a fetei mele printr-o aplicatie software oferita creditorului de un furnizor extern (Onfido Limited). Pentru scopul realizarii comparatiei, aplicatia software va realiza doua modele biometrice pe baza caracteristicilor fetei mele, astfel cum aceasta apare in cele doua fotografii.
5. daca rezultatele procesului de verificare a identitatii releva riscuri din perspectiva autenticitatii documentului de identitate sau identitatea mea nu poate fi confirmata intr-o maniera satisfacatoare, creditorul isi rezerva dreptul de a respinge aplicatia mea de credit;
6. rezultatele procesului de verificare a identitatii vor fi stocate de Axi Finance IFN S.A. pentru a dovedi respectarea obligatiei sale legale de a aplica masuri de cunoastere a clientelei inainte de initierea unei relatii de afaceri; informatii despre perioadele de stocare a datelor suntdisponibile aici https://axi-card.ro/gdpr;
7. verificarea electronica a identitatii mele se va face prin Onfido Limited care va actiona in calitate de persoana imputernicita in baza unui acord de prelucrare a datelor semnat cu Axi Finance IFN S.A. Detalii despreprelucrarea datelor de catre Onfido Limited pot fi gasite aici https://onfido.com/privacy/;
8. datele mele cu caracter personal nu vor fi transferate de Axi Finance IFN S.A. catre state terte sau organizatii internationale, din afara Uniunii Europene;
9. prelucrarea datelor mele cu caracter personal se va face de catre Axi Finance IFN S.A. cu buna credinta si cu respectarea legislatiei aplicabile. Prin bifarea prezentei casute, declar faptul ca am citit, m-am familiarizat si sunt de acord cu Politica Axi Finance IFN S.A. privind PrelucrareaDatelor cu Caracter Personal disponibila aici https://axi-card.ro/gdpr care contine informatii exhaustive despre termenii si conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre companie.In legatura cu cele de mai sus, iau de asemenea la cunostinta urmatoarele:
(i) pentru a putea parcurge procesul de verificare a identitatii, trebuie sa am o conexiune la internet stabila si un telefon mobil cu camera video;
(ii) pe parcursul procesului de verificare a identitatii trebuie sa am disponibil actul de identitate (CI) in original;
(iii) daca nu sunt de acord cu procedura pentru verificarea identitatii mele, astfel cum este descrisa mai sus, nu va mai fi disponibila posibilitatea semnarii electronice a documentatiei de credit cu Axi Finance IFN S.A.;
(iv) este responsabilitatea mea exclusiva sa asigur un mediu sigur si confidential, atat din punct de vedere tehnic cat si din punct de vedere fizic si sa nu permit accesul tertilor la procesul de verificare a identitatii.
Un „cookie” este un mic fișier text care este stocat în browser-ul dumneavoastră când accesați aproape orice pagină web. Utilitatea sa o reprezintă faptul că pagina web își poate aminti de vizita dumneavoastră atunci când navigați din nou pe acea pagină. Cookie-urile obișnuiesc să stocheze informații cu caracter tehnic, preferințe personale, personalizarea conținutului, statistici de utilizare, linkuri către rețelele sociale, accesul la conturi de utilizator, etc. Obiectivul cookie-urilor este adaptarea conținutului paginii web la profilul și necesitățile dumneavoastră, fără acestea serviciile oferite de orice site ar fi semnificativ diminuate. Dacă doriți mai multe informații despre ce sunt cookie-urile, cum se stochează, elimină sau dezactivează, puteți citi mai multe informații despre cookie-uri.
Urmând instrucțiunile Agenției Române pentru Protecția Datelor vom detalia folosirea cookie-urilor de către acest website cu scopul de a vă informa cât mai precis posibil.
Acest website utilizează următoarele cookie-uri proprii:
-Cookie-uri de sesiune, pentru a garanta că utilizatorii care scriu comentarii pe blog sunt ființe umane și nu aplicații automatizate. Astfel se combate spam-ul.
Acest website utilizează următoarele cookie-uri ale terților:
- Google Analytics: Stochează cookie-urile pentru a putea elabora statistici cu privire la traficul și volumul vizitelor pe acest site. Utilizând acest website sunteți de acord cu prelucrarea informațiilor care vă privesc de către Google. Prin urmare, pentru exercitarea oricărui drept în acest sens trebuie să contactați direct Google.
- Rețele sociale: Fiecare rețea socială utilizează propriile sale cookie-uri pentru ca dumneavoastră să puteți apăsa pe butoane de tip Îmi place sau Distribuie.
Vă puteți exercita în orice moment dreptul de a dezactiva sau elimina cookie-urile de pe acest site web. Aceste acțiuni se realizează diferit în funcție de browser-ul pe care-l folosiți. Vă lăsăm aici un ghid rapid pentru cele mai populare browsere.
- Acest site web și reprezentanții săi legali nu sunt responsabili de conținutul și veridicitatea politicilor de confidențialitate pe care le pot avea terții menționați în această politică privind cookie-urile.
- Browserele sunt unelte responsabile de stocarea cookie-urilor și din acest loc ar trebui să vă exercitați dreptul de a le elimina sau dezactiva. Nici acest website, nici reprezentanții săi legali nu pot garanta corecta sau incorecta manipulare a cookie-urilor de către menționatele browsere.
- În unele cazuri este necesar să instalați cookie-uri pentru ca browser-ul să nu uite decizia dumneavoastră de a nu le accepta.
- În cazul cookie-urilor de la Google Analytics, această societate stochează cookie-urile pe servere situate în Statele Unite și își ia angajamentul de a nu le comunica unor terțe părți, cu excepția cazului în care este necesar pentru funcționarea sistemului sau când acest lucru este prevăzut de lege. Conform Google, acesta nu vă păstrează adresa IP. Google Inc. este o societate care a aderat la Acordul privind sfera de securitate care garantează că toate datele transferate vor fi prelucrate la un nivel de protecție în conformitate cu legislația europeană. Puteți consulta mai multe informații pe această temă accesând acest link. Dacă doriți informații despre cum utilizează Google cookie-urile vă atașăm următorul link.
- Pentru orice nelămurire sau întrebare cu privire la această politică de utilizare a cookie-urilor nu ezitați să ne contactați prin intermediul secțiunii de contact.
- Linkuri către informații detaliate privind utilizarea cookie-urilor de către terți – Google Confidențialitate și termeni
Un „cookie” este un mic fișier text care este stocat în browser-ul dumneavoastră când accesați aproape orice pagină web. Utilitatea sa o reprezintă faptul că pagina web își poate aminti de vizita dumneavoastră atunci când navigați din nou pe acea pagină. Cookie-urile obișnuiesc să stocheze informații cu caracter tehnic, preferințe personale, personalizarea conținutului, statistici de utilizare, linkuri către rețelele sociale, accesul la conturi de utilizator, etc. Obiectivul cookie-urilor este adaptarea conținutului paginii web la profilul și necesitățile dumneavoastră, fără acestea serviciile oferite de orice site ar fi semnificativ diminuate. Dacă doriți mai multe informații despre ce sunt cookie-urile, cum se stochează, elimină sau dezactivează, puteți citi mai multe informații despre cookie-uri.
Urmând instrucțiunile Agenției Române pentru Protecția Datelor vom detalia folosirea cookie-urilor de către acest website cu scopul de a vă informa cât mai precis posibil.
Acest website utilizează următoarele cookie-uri proprii:
-Cookie-uri de sesiune, pentru a garanta că utilizatorii care scriu comentarii pe blog sunt ființe umane și nu aplicații automatizate. Astfel se combate spam-ul.
Acest website utilizează următoarele cookie-uri ale terților:
- Google Analytics: Stochează cookie-urile pentru a putea elabora statistici cu privire la traficul și volumul vizitelor pe acest site. Utilizând acest website sunteți de acord cu prelucrarea informațiilor care vă privesc de către Google. Prin urmare, pentru exercitarea oricărui drept în acest sens trebuie să contactați direct Google.
- Rețele sociale: Fiecare rețea socială utilizează propriile sale cookie-uri pentru ca dumneavoastră să puteți apăsa pe butoane de tip Îmi place sau Distribuie.
Vă puteți exercita în orice moment dreptul de a dezactiva sau elimina cookie-urile de pe acest site web. Aceste acțiuni se realizează diferit în funcție de browser-ul pe care-l folosiți. Vă lăsăm aici un ghid rapid pentru cele mai populare browsere.
- Acest site web și reprezentanții săi legali nu sunt responsabili de conținutul și veridicitatea politicilor de confidențialitate pe care le pot avea terții menționați în această politică privind cookie-urile.
- Browserele sunt unelte responsabile de stocarea cookie-urilor și din acest loc ar trebui să vă exercitați dreptul de a le elimina sau dezactiva. Nici acest website, nici reprezentanții săi legali nu pot garanta corecta sau incorecta manipulare a cookie-urilor de către menționatele browsere.
- În unele cazuri este necesar să instalați cookie-uri pentru ca browser-ul să nu uite decizia dumneavoastră de a nu le accepta.
- În cazul cookie-urilor de la Google Analytics, această societate stochează cookie-urile pe servere situate în Statele Unite și își ia angajamentul de a nu le comunica unor terțe părți, cu excepția cazului în care este necesar pentru funcționarea sistemului sau când acest lucru este prevăzut de lege. Conform Google, acesta nu vă păstrează adresa IP. Google Inc. este o societate care a aderat la Acordul privind sfera de securitate care garantează că toate datele transferate vor fi prelucrate la un nivel de protecție în conformitate cu legislația europeană. Puteți consulta mai multe informații pe această temă accesând acest link. Dacă doriți informații despre cum utilizează Google cookie-urile vă atașăm următorul link.
- Pentru orice nelămurire sau întrebare cu privire la această politică de utilizare a cookie-urilor nu ezitați să ne contactați prin intermediul secțiunii de contact.
- Linkuri către informații detaliate privind utilizarea cookie-urilor de către terți – Google Confidențialitate și termeni
Această Politică de Confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre cu privire la colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră atunci când răspundeți la anunțurile noastre și vă informează despre drepturile dumneavoastră la confidențialitate și modul în care legea vă protejează. Folosim Datele dumneavoastră Personale pentru a vă contacta și a vă sprijini, precum și pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, acceptați colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de Confidențialitate.
Cuvintele ale căror litere inițiale sunt cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același sens, indiferent dacă apar la singular sau la plural.
În scopurile acestei Politici de Confidențialitate:
-Compania (denumită "Compania", "Noi", "Nouă" sau "Noastră" în acest Acord) se referă la Credi Puffin.
-Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
-Date Personale reprezintă orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
-Serviciu se referă la publicitate, site web sau aplicație.
-Furnizor de Servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care procesează datele în numele Companiei. Se referă la companii sau persoane fizice terțe angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a realiza servicii legate de Serviciu sau pentru a ajuta Compania să analizeze cum este utilizat Serviciul.
-Date de Utilizare se referă la date colectate automat, generate fie de utilizarea Serviciului, fie de infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite pe pagină).
-Dumneavoastră înseamnă individul care accesează sau utilizează Serviciul sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia un astfel de individ accesează sau utilizează Serviciul, după caz.
Prin utilizarea Serviciului nostru, vă putem cere să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:
-Nume și prenume
-Adresă de e-mail
-Număr de telefon
-Detalii de locație, cum ar fi adresa, orașul sau țara
-Orice alte date, cum ar fi preferințele personale, cerințele sau comentariile
Compania poate folosi Datele Personale pentru următoarele scopuri:
Pentru a furniza și menține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
Pentru a vă gestiona contul: pentru a gestiona înregistrarea dumneavoastră ca utilizator al Serviciului. Datele Personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care sunt disponibile pentru dumneavoastră ca utilizator înregistrat.
Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, îndeplinirea și realizarea contractului de achiziție a produselor, bunurilor sau serviciilor pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu Noi prin intermediul Serviciului.
Pentru a vă contacta: Pentru a vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificări push ale unei aplicații mobile în legătură cu actualizări sau comunicări informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizări de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea lor.
Pentru a vă oferi știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim și care sunt similare cu cele pe care le-ați cumpărat sau despre care ați întrebat, cu excepția cazului în care ați ales să nu primiți astfel de informații.
Pentru a vă gestiona solicitările:Pentru a răspunde și a gestiona solicitările dumneavoastră către Noi.
Pentru transferuri comerciale: Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a evalua sau a efectua o fuziune, vânzare, restructurare, reorganizare, dizolvare sau altă vânzare sau transfer al unora sau al tuturor activelor noastre, fie ca afacere în funcțiune sau ca parte a unei faliment, lichidare sau procedură similară, în care Datele Personale deținute de Noi despre utilizatorii Serviciului nostru se numără printre activele transferate.
Pentru alte scopuri: Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciul nostru, produsele, serviciile, marketingul și experiența dumneavoastră.
Acești Termeni și Condiții constituie un acord legal obligatoriu între dumneavoastră, fie personal, fie în numele unei entități ("dumneavoastră") și Credi Puffin ("noi", "nouă" sau "al nostru"), în legătură cu accesul și utilizarea site-ului web (Serviciul). Dumneavoastră sunteți de acord că, accesând Serviciul, ați citit, ați înțeles și sunteți de acord să respectați toți acești Termeni și Condiții.
Folosind acest Serviciu, declarați că aveți capacitatea legală de a intra în acești Termeni și sunteți de acord să respectați toate legile și reglementările aplicabile.
Nu puteți accesa sau utiliza Serviciul în alt scop decât cel pentru care punem Serviciul la dispoziție.
Ne rezervăm dreptul de a schimba, modifica sau elimina conținuturile Serviciului în orice moment sau din orice motiv, la discreția noastră, fără notificare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica sau întrerupe, în totalitate sau parțial, Serviciul fără notificare în orice moment.
Acești Termeni și Condiții și utilizarea Serviciului sunt guvernate și interpretate în conformitate cu legile Canadei aplicabile acordurilor încheiate și care vor fi încheiate în întregime în Canada, fără a ține cont de principiile sale de conflict de legi.